fst0202 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag tror att man är anonym när man röstar....?????? Rösta isåfall ÄRLIGT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag har inte kopierat, men en massa kompisar tjöööötar om att jag ska göra det bara för att jag bränner så bra. Det tycker dem iallafall. Ska det vara bränt ska det var 1:1! Men men bränner inte gta, det är synd och då brinner man i he****t MOUAHHAH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag har inte kopierat, men en massa kompisar tjöööötar om att jag ska göra det bara för att jag bränner så bra. Det tycker dem iallafall. Ska det vara bränt ska det var 1:1! Men men bränner inte gta, det är synd och då brinner man i he****t MOUAHHAH! För att du bränner bra?..Hehe Oc nej...har inget piratkopierat GTA spel(Men några andra spel ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Oc nej...har inget piratkopierat GTA spel(Men några andra spel ) W0RD Funny! Redigerad 5 juli, 2003 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 äger gta, gta 2, mer säger jag, inte... dom kommer aldrig att på veta!! bwhaahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) ja, vc... så jag fick det några dagar innan, har köpt orginalet också!! (hur det ligger till mad andra spel pratar jag inte så högt om ) Redigerad 5 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Säger bara att GTA1 är det enda jag "äger"(laddat hem från R*) ... och så VC på PS2. Fast jag vet inte, vi kanske inte borde snacka om det. Med tanke på Hultenius och hans strävan efter att få ett laglydigt forum. Redigerad 6 juli, 2003 av the big Vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hehe , jag har gta bränt o så har jag 2 st brända gta3 o ett köppt o så har jag en HEL DEL andra spel o lite hem laddade spel oxå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 smart att lägga ut det på internet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Jag skaffade GTA1 brännt eftersom det inte fanns i affärerna längre, men nu när Total GTA har kommit ut har jag GTA1 original. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ja, vc... så jag fick det några dagar innan, (hur det ligger till med andra spel pratar jag inte så högt om ) Ordbehandlingprogram i windows Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 köpa? vad är det för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jag har GTA3 och Vice City brännt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ska ja va ärlig så e allt jag har Warez! Musik - 300 st eller mer. Alla nya spel - 10 st. Program - över 20 iaf. Filmer -10 st just nu m.m Har sen inte så mycke mer plats för fler filmer o spel, måste ta bort ett sen fixa nästa nya, eller bränna ner på cd:ar! Jag lever på Warez Tyvärr, men värden e dyr, så man måste ibland ta till sig de olagliga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 köpt båda MAFIA & GTA VC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 *Host* bränner inte spelen (Daemon Tools plz) *Host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 *Host* bränner inte spelen (Daemon Tools plz) *Host* Deamond tools e fett bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Deamond tools e fett bra! jo, det e mkt bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Det ingår en liknande funktion som finns i deamon tools i CloneCD och Alcohol120% också, men deamon är bra om kopian inte är 1:1. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Det ingår en liknande funktion som finns i deamon tools i CloneCD och Alcohol120% också, men deamon är bra om kopian inte är 1:1. 1:1? vad menas med det? <--- n00b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts