Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Nope faktiskt inte. Om jag ska "klaga" på någon så gör jag det, till skillnad från dig, bara om jag har en anledning. Och jag hade en rätt bra anledning. Och om ditt minne sviker så skrev du till Micke: Och det var ju inte speciellt schysst. Ja men jag skulle klaga på honom och så gjorde jag det, för att jag inte gillar "cheaters", okej? Och för det andra så var det inte meningen att det skulle vara schysst.. så du tycker att en som varvat ett spel utan fusk är mindre värd än en som fuskat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Ja men jag skulle klaga på honom och så gjorde jag det, för att jag inte gillar "cheaters", okej? Och för det andra så var det inte meningen att det skulle vara schysst.. så du tycker att en som varvat ett spel utan fusk är mindre värd än en som fuskat? 1. Du har absolut inget med att göra hur en annan klarar ett visst spel/uppdrag. 2. Bryr mig faktiskt inte hur nå'n har klarat det, eftersom jag till skillnad från dig har förstått att det är upp till var och en att göra som han vill och jag inte ska bry mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 1. Du har absolut inget med att göra hur en annan klarar ett visst spel/uppdrag. 2. Bryr mig faktiskt inte hur nå'n har klarat det, eftersom jag till skillnad från dig har förstått att det är upp till var och en att göra som han vill och jag inte ska bry mig. På samma sätt har du inte att göra med vad jag skriver till en annan eller hur? eller vad jag har för åsikter så ta och tänk igenom vad du skriver i fortsättningen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 På samma sätt har du inte att göra med vad jag skriver till en annan eller hur? eller vad jag har för åsikter så ta och tänk igenom vad du skriver i fortsättningen.. Nätack, jag mår fint. Och jo, om du sitter och förolämpar en annan har jag full rätt att lägga mig i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Nätack, jag mår fint. Och jo, om du sitter och förolämpar en annan har jag full rätt att lägga mig i. Men är du inte off-topic nu? Det gäller att posta på rätt ställe, annars får man inga vettiga svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Men är du inte off-topic nu? Det gäller att posta på rätt ställe, annars får man inga vettiga svar. Off-topic kan man väl inte kalla det. Om jag svarar på ditt inlägg är det inte bara lite dumt, utan väldigt dumt att skriva svaret i någon annan topic, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Off-topic kan man väl inte kalla det. Om jag svarar på ditt inlägg är det inte bara lite dumt, utan väldigt dumt att skriva svaret i någon annan topic, eller hur? Till att börja med svarade du åt någon annan... men med din intelektuella hjärna så kanske det inte varit så förvånande att du skrivit i een anna topic... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 http://biphost.spray.se/elvis/feedback/backontopic.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Till att börja med svarade du åt någon annan... men med din intelektuella hjärna så kanske det inte varit så förvånande att du skrivit i een anna topic... Lär dig stava. Och så svarade jag åt dig... På samma sätt har du inte att göra med vad jag skriver till en annan eller hur? Och jo, om du sitter och förolämpar en annan har jag full rätt att lägga mig i. Inte menat till dig, nänä. Du verkar ju observant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 http://biphost.spray.se/elvis/feedback/dumma.jpeg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Lär dig stava. Och så svarade jag åt dig... Inte menat till dig, nänä. Du verkar ju observant. Kanske jag har fel men hur stavas "dig" nu igen? Du påstår att jag inte kan stava och så skriver du "dig"... Ja du.. och jag stavar fel ibland av en anledning, batterierna i mitt tangentbord är dåliga och flera tryck kan behövas på varje tangent okej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts