Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag e på sista uppdraget nu, entligen MEN JAG KLARAR INTE SISTA UPPDRAGET :'( Plzz...skriv en GUIDE eller nått ge mig så mycke tipps ni bara kan JAG MÅSTE KLARA DET... ! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 men svårt eller?? det är ju bara att skuta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 DEt e bara att klara uppdraget.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 det är bara och köpa Minigun och sen bara skjuta! Då klarar du det lätt. M60 är också bra men Minigun är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 VAD SKA JAG SKJUTA !? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Killarna som kommer uppför trappan och tänker skjuta dig såklart. Sen dödar du Lance och Sonny. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hahaha, det är ju hur enkelt som helst! jag klarade det på 3:e försöket med Colt M4. huur lätt som hlest. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 klarade de på andra försöket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 AJA visst skryt på........... Eller e det jag ?på mitt spel så kommer det typ 3 st gubbar var 5.e sekund O VART F*N E LANCE O SONNY ?!?!?!?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Dom kommer när du har skjutit alla fiender. Först kommer Lance sen Sonny Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 AJA visst skryt på........... Eller e det jag ?på mitt spel så kommer det typ 3 st gubbar var 5.e sekund O VART F*N E LANCE O SONNY ?!?!?!?!?!?!? jag ställde mig i hörnet cross mot kassaskåpet och tog dom i ryggen använde minigun inga problem du vet att väst och hjärta finns i rummet till vänster nedanför trappan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hehe jag använder fusket MEN JAG KLARAR DET INTE ENDÅ :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 hehe jag använder fusket MEN JAG KLARAR DET INTE ENDÅ :'( vad är det för mening att använda fusk? och till råga på allt så klarar du ändå inte det... jag säger bara en sak: Låt bli spel överhuvudtaget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 nää varför då? BARA FÖR ATT JAG FUSKAR ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 vad är det för mening att använda fusk? och till råga på allt så klarar du ändå inte det... jag säger bara en sak: Låt bli spel överhuvudtaget... Du kan dra åt helvete. Och du Micke, ta inte Minigun. Ställ dig vid kassaskåpet och sikta mot dörren med M4 och skjut snubbarna efterhand dom kommer. Sen kommer en liten videosnutt med Lance, då ska du springa efter honom. När ni är uppe på taket så ställer du dig på heli-plattan ovanför honom och skjuter alla därifrån. Sen springer du ner och får se en liten video med Sonny. Då ska du dra upp till den lilla balkongen eller wtf det är och kasta ner granater och skjuta därifrån. Tillslut har du nog klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ok, tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Du kan dra åt helvete. Och du Micke, ta inte Minigun. Ställ dig vid kassaskåpet och sikta mot dörren med M4 och skjut snubbarna efterhand dom kommer. Sen kommer en liten videosnutt med Lance, då ska du springa efter honom. När ni är uppe på taket så ställer du dig på heli-plattan ovanför honom och skjuter alla därifrån. Sen springer du ner och får se en liten video med Sonny. Då ska du dra upp till den lilla balkongen eller wtf det är och kasta ner granater och skjuta därifrån. Tillslut har du nog klarat det. Och varför skulle jag dra åt helvete? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Och varför skulle jag dra åt helvete? Tja, mest för att du inte gör något annat än att klaga på andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Tja, mest för att du inte gör något annat än att klaga på andra. Men du, om inte jag läst fel så klagade du på mig nyss... är inte det emot din natur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Men du, om inte jag läst fel så klagade du på mig nyss... är inte det emot din natur? Nope faktiskt inte. Om jag ska "klaga" på någon så gör jag det, till skillnad från dig, bara om jag har en anledning. Och jag hade en rätt bra anledning. Och om ditt minne sviker så skrev du till Micke: vad är det för mening att använda fusk? och till råga på allt så klarar du ändå inte det... jag säger bara en sak: Låt bli spel överhuvudtaget... Och det var ju inte speciellt schysst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts