Jump to content

HJÄLP! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Share

Recommended Posts

AJA visst skryt på...........

Eller e det jag ?på mitt spel så kommer det typ 3 st gubbar var 5.e sekund

O VART F*N E LANCE O SONNY ?!?!?!?!?!?!? :P

jag ställde mig i hörnet cross mot kassaskåpet och tog dom i ryggen

använde minigun

inga problem

du vet att väst och hjärta finns i rummet till vänster nedanför trappan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad är det för mening att använda fusk? och till råga på allt så klarar du ändå inte det... jag säger bara en sak:

Låt bli spel överhuvudtaget... ;)

Du kan dra åt helvete. :P

Och du Micke, ta inte Minigun. Ställ dig vid kassaskåpet och sikta mot dörren med M4 och skjut snubbarna efterhand dom kommer. Sen kommer en liten videosnutt med Lance, då ska du springa efter honom.

När ni är uppe på taket så ställer du dig på heli-plattan ovanför honom och skjuter alla därifrån.

Sen springer du ner och får se en liten video med Sonny. Då ska du dra upp till den lilla balkongen eller wtf det är och kasta ner granater och skjuta därifrån. Tillslut har du nog klarat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan dra åt helvete. :P

Och du Micke, ta inte Minigun. Ställ dig vid kassaskåpet och sikta mot dörren med M4 och skjut snubbarna efterhand dom kommer. Sen kommer en liten videosnutt med Lance, då ska du springa efter honom.

När ni är uppe på taket så ställer du dig på heli-plattan ovanför honom och skjuter alla därifrån.

Sen springer du ner och får se en liten video med Sonny. Då ska du dra upp till den lilla balkongen eller wtf det är och kasta ner granater och skjuta därifrån. Tillslut har du nog klarat det.

Och varför skulle jag dra åt helvete?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du, om inte jag läst fel så klagade du på mig nyss... är inte det emot din natur?

Nope faktiskt inte.

Om jag ska "klaga" på någon så gör jag det, till skillnad från dig, bara om jag har en anledning. Och jag hade en rätt bra anledning. Och om ditt minne sviker så skrev du till Micke:

vad är det för mening att använda fusk? och till råga på allt så klarar du ändå inte det... jag säger bara en sak:

Låt bli spel överhuvudtaget... :P

Och det var ju inte speciellt schysst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...