Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Hallå hallå! Satt här och browsade igenom forumet och så slog det mig att de flesta här verkar ha någon form av bredband... Jag blev rädd och gömde mig under skrivbordet, eftersom jag själv sitter med en 56k-uppkoppling lika mobbad som Elefantpojken. typ. Hur som helst, denna tråd kanske funnits förut men det vet inte jag så jag gör en ny. Frågan lyder: Vad har du för uppkoppling mot internet? EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 sjäv sitter man här med "10+ mbit fette-bredband" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) noll vote bredband på 1,5-2mbit håller inte koll riktigt Redigerad 5 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ISDN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 "Schysst" adsl. (Enligt mig sopigt Felia Adhd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Telia ADSL, helt ok, behöver inte ha snabbare internet för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Telia ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Bostream ADSL. 2,5 mb/s vill ha nya BBB (100 mb/s) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Adsl såklart, bor lite för långt från centrum Redigerad 5 juli, 2003 av Asken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Just nu: Telia ADSL, men snart så kanske farsan ska skaffa 10 mbit/s från BBB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Telenordia ADSL 2,4 mbit. (vanligt brdband är bara på 0,5 som standard. som comhems grej.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Transit 0,5 mbit, ett riktigt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 sjäv sitter man här med "10+ mbit fette-bredband" Det gör man ju här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Ett schysst ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Telia ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 "10+ mbit fette-bredband" har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Just nu: Telia ADSL, men snart så kanske farsan ska skaffa 10 mbit/s från BBB! Bor du långt från telefonstationen? VDSL är känt för att tappa fart snabbt beroende på hur långt man bor fårn stationen, bor du 1km eller mer så får man nog inte snabbare än 5-6 mb/s med BBB's nya VDSL tjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Transit 0,5 mbit, ett riktigt skämt sorry, men det är inget skämt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 sorry, men det är inget skämt... hur vet du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts