GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag behöver hjälp på mafia! hur klarar man racer uppdraget?! man får ju världens sämsta bil! och kan man ha "BODY ARMOR" på mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ja jag vet, men på MAFIA forumet är det ingen inne!!!!ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ja jag vet, men på MAFIA forumet är det ingen inne!!!!ALDRIG! Ok, ja förstår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Har du senaste versionen (tror det är 1.1). Jag har för mig att racet är lättare då, men jag har inte testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Vill du klara det helt utan fusk eller e du så beroende att du e beredd på att använda en liten "genväg"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) jag tar gärna fusket och jag vet var genvägen e!! den e där det e avstängt va?med sånna där cement klossar eller? men när jag kör genvägen kommer jag alltid sist vaför? Redigerad 5 juli, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Asså när du e på slutet av genvägen så ska du trycka på.. hmm, tror d va nollan på num pad eller va d heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ok men varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 I slutet på genvägen ska du trycka på shift (Denna knapp) ____________ l /\ l l l l l_ __ _____ l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 testa så får du se.. Du kommer direkt till mål linjen å ligger etta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Tanka patchen! Då blir racet lättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 schysst av alla. men bli inte arga bara för att jag skrev detta i spam men jag är beroende av mafia!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 schysst av alla. men bli inte arga bara för att jag skrev detta i spam men jag är beroende av mafia!! D e lungt.. Har själv gjort så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 OK, men att klicka på "shift" lr "numpad 0" funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Du ska göra det i slutet på den vägen som svänger in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 som svänger in vartdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Om ja mins rätt så finns d en väg som svänger in innan ett bärg som d e lite avstängt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 lite hela grejen är avspärrad. synd att man inte kan ta print screen!! för visa jag vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts