TheLimp Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Så här ligger det till... När ja lirade gta3 så tankade jag massa bilar och ersatte dom me andra i spelet...med hjälp av programet IMG tools... MEN! Nu när jag lirar VC så tänkte jag fixa lite nya fina bilar till det också... med hjälp av samma program... Problemet här är att jag kan inte ta bort någon fil i IMG tools och ersätta den det står bara "Dir file error! It Might Be In Use" men de e den fan inte så kan nån hjälpa mig... tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Filen måste vara skrivskydad.. Prova med att tabort skrivskyddet genom att högerklicka på filen och i egenskaper under attrubute attribut "read only" (skrivskydd)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Det problemet uppstår när man har VC igång samtidigt som man försöker, inte har tagit bort skrivskyddet eller har Piratkopierad version (e.x. laddat ner .Bin och .Cue filer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts