Arman Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 jag har äntligen fått ett eget forum www.grandtheftauto-3.cjb.net och därifrån "forum" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Vi har nog kommit in i en Forum kris!!! Finns hur många som hällst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Måste alla härma mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Måste alla härma mig??? Härma Hultan, menar du väl... Och jag tror att Arman gjorde sitt, kanske förae dig! Iaf. före mig! Han visste bara inte HUR man skulle göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Härma Hultan, menar du väl... Och jag tror att Arman gjorde sitt, kanske förae dig! Iaf. före mig! Han visste bara inte HUR man skulle göra... Jag härmade hultenius genom att skaffa ett likadant forum men jag skaffade mitt från MyIBF. Jag ville inte ha samma forum som GTA-sajten men eftersom MyIBF:s forum var så lätt att skaffa tog jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 BLaa BLAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 BLaa BLAA Sluta förstöra med spam nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jo fast Arman hade ju redan en respekterad sida därför tror jag det forumet kommer lägga sig som nummer 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Visst är det kul med många svenska GTA sajter, men eftersom det inte finns så jättemånga svenskar som surfar på GTA sajter, så kommer det bli otroligt svårt (för att inte säga omöjligt) att fylla alla forumen med besökare. Därför tycker jag inte att alla ska sätta upp forum på sina GTA sajter. Det känns bara som om att hela sajten är obesökt och dålig om forumet är besökare och inlägg!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Visst är det kul med många svenska GTA sajter, men eftersom det inte finns så jättemånga svenskar som surfar på GTA sajter, så kommer det bli otroligt svårt (för att inte säga omöjligt) att fylla alla forumen med besökare. Därför tycker jag inte att alla ska sätta upp forum på sina GTA sajter. Det känns bara som om att hela sajten är obesökt och dålig om forumet är besökare och inlägg!.. Bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Måste alla härma mig??? vadå härma dig? Är det bara en i världen som får andvända det forums-tjänsten eller? arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 vadå härma dig? Är det bara en i världen som får andvända det forums-tjänsten eller? arman jayleno88@hotmail.com Nej men om inte jag hade skaffat ett MyIBF-forum hade ni inte heller gjort det. Hur som hellst, GTA-sajtens forum är och förblir ändå det bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts