Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag har gjort alla uppdrag i alla hus o klarade nyss filmstudion men nu ska jag sälja glass o det FUNKAR INTE ! :'( hjälp...... PS.(jag vet att det redan finns topics om detta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Sätt på signalen jag åker bort mot ocean betch stanna vid folk så kommer dom fram å köper glass får du en stjärna så åker du en bit tills den försvunnit efter 50 sålda glassar kliver du ur bilen då är det klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 e det bara o stå på samma ställe hela tiden måste du inte åka runt på båda öarna? (och måste du stå på första ön ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 e det bara o stå på samma ställe hela tiden måste du inte åka runt på båda öarna? (och måste du stå på första ön ?) Åk ner till hamnen och sälj, där finns inga gäng och om du får polisen efter dig har du nära till pay n spray... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 e det bara o stå på samma ställe hela tiden måste du inte åka runt på båda öarna? (och måste du stå på första ön ?) kommer dom å köper så behöver du inte åka men har du en stjärna och polisen kommer så åker du dit om du står still det spelar ingen roll var du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 kk men kan man inte köra men lowerwantedlevel fusket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 kk men kan man inte köra men lowerwantedlevel fusket ? Men det är fusk... fast du gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hehe nää jag ska klara det utan....det e juh inte ens svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts