Jump to content

sabre till sunshine

fst0202
 Share

Recommended Posts

a friend of mine som har gta vice city på ps2:an kan inte hitta en sabre till sunshine autos. han påstår att han letat i 1,5 tim och jag har själv varit hos honom och letat i en halvtimme men det verar inte som att det finns någon. finns det någon hjälp? finns den parkerad någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilarna som står på listan blir ovanligare när man börjar lämna in dom på sunshine autos, försök med att lura spelet genom att spara nån annanstans (då tror spelet att du inte letar efter bilar längre och då blir bilarna vanliga igen), det låter kanske sjukt men det fungerar. Jag var på golfbanan en hel dag utan att det kom en enda Caddy, när jag gick och sparade på ett annat ställe och sedan återvände till golfbanan kryllade det av Caddys. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack arvid, jag vet inte om jag litar på att den fungerar men...

när jag lämnande bilarna behövde jag bara gå ut på gatan så kom den rätta körande. (utom caddie och baggagehandler). men jag kör på PC, det kanske är skillnad.

vadå litar inte, tror du jag sitter här och ljuger?? -_- ... :angry:

jag vet inte om det alltid blir så men när jag skulle leta efter Caddyn fanns den ingenstans innan jag gick och sparade på ett annat ställe än Sunshine Autos. Och jag kör också på PC... PS2SUCKS_16399_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor