Bogren198 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 sorry men du måste tåla det nu för superplay är skitdålig På vilket sätt är super play dålig? visst jag kan hålla med om att poängen på vissa spel är skyhöga, men tidningen har ett brett urval med de flesta konsolerna, färska nyheter, en av de bästa E3 analyserna i min mening, etc. visst det kanske inte är någon bibel men man kan iaf glädja sig åt den i nån vecka. Sen så kanske man själv håller sig mest till PC eller kanske PS2, då kan man ju alltid köpa antingen PC GAMER eller någon annan tidning. Men som jag, jag har PC och PS2, då finner jag det bra att köpa SuperPlay. /// Robin Bogren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jag (som skrev denna topic) läste fel i SuperPlay och Bogren har rättat mig! Jag läste bara där det stog "du är fortfarande Tommy Vercetti..." men om jag hade läst lite längre upp så hade jag fatta att det var fel. Sorry! :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jag (som skrev denna topic) läste fel i SuperPlay och Bogren har rättat mig! Jag läste bara där det stog "du är fortfarande Tommy Vercetti..." men om jag hade läst lite längre upp så hade jag fatta att det var fel. Sorry! :"> :"> jo bra det, men nu fick vi en topic om superplay så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts