Urachez Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 SuperPlay: Du är fortfarande Tommy Vercetti, en före detta kåkfarade som skickats iväg av maffian för att inmuta lite nya territorier i den soldränkta kuststaden Vice city; en tydlig kopia på verklighetens Miami - om man vrider tillbaka klockan 20 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vem bryr sig va den skit blaskan skriver, dem kan fan ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vem bryr sig va den skit blaskan skriver, dem kan fan ingenting. Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Lita aldrig på speltidningar, dom har mycket fel när det gäller GTA-serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Lita aldrig på speltidningar, dom har mycket fel när det gäller GTA-serien de va väl någon spel tidning som hade skrivit GTA 3: Vice city? har förr mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Hehe okej, dom virrar väl som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 de va väl någon spel tidning som hade skrivit GTA 3: Vice city? har förr mig det. jepp det var det.. riktigt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Om du där som skrev den här topicen kunde läsa så hade denna diskussion inte behövts dras upp... så här skrev superplay: "Jag spelade igenom det till PlayStation2 när det var nytt, men tyckte ändå att det var fantastiskt roligt att komma tillbaka till syndens näste Vice City, nu när den efterlängtade PC-versionen är här. Inte mycket har förändrats sen sist. Du är förtfarande Tommy Vercetti, etc. så läs en gång extra innan du börjar skriva, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 de va väl någon spel tidning som hade skrivit GTA 3: Vice city? har förr mig det. var inte det pc gamer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Hursomhelst skall man inte ta speltidningarna på alltför stort allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Men det är nog lite svårt för dom att skriva rätt. Eftersom tidnigen tillverkas 1år innan den släpps, det tar lång tid att tillverka, sedan leverera. Därför är det ofta fel datum på när spelen släpps och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Men det är nog lite svårt för dom att skriva rätt. Eftersom tidnigen tillverkas 1år innan den släpps, det tar lång tid att tillverka, sedan leverera. Därför är det ofta fel datum på när spelen släpps och så vidare... Ehhhh? 1år, njae, det tar nog typ en sådär 2-3 veckor innan tidningen släpps, var du ironisk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 vem bryr sig va den skit blaskan skriver, dem kan fan ingenting. Snacka inte skit om SuperPlay! det tål jag bara inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gugge87 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Håller med... Super Play är världens skittidning, kort och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Super Play är världens skittidning, kort och gott. dom kanske inte är bäst på gta serien. men dom kanske är bättre på annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Snacka inte skit om SuperPlay! det tål jag bara inte! sorry men du måste tåla det nu för superplay är skitdålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Vi kan mer om gta-serien än vad alla tiningar tillsamans kan, såå - då borde vi starta en tidning...."Gta Play" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Vi kan mer om gta-serien än vad alla tiningar tillsamans kan, såå - då borde vi starta en tidning...."Gta Play" haha, hälften här kan vet fortfarande inte vad huntern är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ja ni kan starta den SKIT tidningen om ni vill men jag håller mig till SP(varför skulle nån vilja köpa en tidning som bara handlar om GTA? hur många nummer?? ½? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts