Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Tja , jag har inportat en bil som jag vill ändra men jag vet vad man ska använda jag vet bara hur man använder split lins eller vad det nu heter men det blir bara streck och ingen te:x vinge fattar noll vad ska man använda som nybörjare ? :'( :'( :'( jag vill te:x göra en liten enkel bil vad ska man börja med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hur får du in bilen? jag vet inte ens det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 det är ganska svårt, använd create... , surfaces..., flat när du har fått en platt grej tar du, create..., faces..., strip o trycker på plattan... då blir det röda prickar på den... då tar du modify..., move. Då kan du dra i plattan... sen kommer du på fler grejer allt eftersom... den här har jag fått ihop: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/konstig_bil.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 hur får du in bilen? jag vet inte ens det jag håller med hur får du in bilen när man har fixat en dff fil av en bil och så ska man öppna den i zmodeler då står det ju bara nåta z3d file och så e det bara vitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts