Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Mitt GTA 1 funkar inte på min nya dator!!! Spelet blir jätte segt och så hackar det!!! GTa funkar på min gamla dator men inte på den nya som är 1-2 månader!!! Snälla hjälp mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Gör som Arvid sa i GTA Serien ---> GTA ---> GTA MP: Surfa in på http://www.whatismyip.com så får du se din IP direkt på skärmen. Försök med detta om GTA går segt. *Tryck på F8 för att slå av/slå på Frame Rate Limiter. När Frame Rate Limiter är av ska spelet gå snabbare. *Kör spelet i windows 95 läge, eftersom din dator är så ny antar jag att du har Win XP. Högerklicka på GTA-ikonen, välj egenskaper, klicka på fliken kompabilitet och kryssa för rutan "Kör det programmet i kopabilitetsläge för" sen väljer du Windows 95 i rullgardinsmenyn. *Tryck F11 och välj en lägre upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Din nya dator är för bra för gta1. GTA1 är ju ett gammalt spel så därför behöver man en gammal dator (för att spela det perfekt) GTA1 hackar som f*n på min, jag har en 400 Mhz:are Spela GTA3 istället! arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Mitt GTA 1 funkar inte på min nya dator!!! Spelet blir jätte segt och så hackar det!!! GTa funkar på min gamla dator men inte på den nya som är 1-2 månader!!! Snälla hjälp mig!! Jag har precis samma problem. Jag har testat att köra det i kopabilitetsläge med win 95 men det hjälpte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Har ni kollat på GTA officiella hemsida? Kanske står något!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag fick igång mitt, jag var tvungen att stänga av frame rimiter. Men då gick det sk*t snabbt så jag ändrade till högsta upplösning och då blev det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag spelar på högsta upplösningen med 32 bitars färg (800x600x32), ibland har jag Frame Limiter på ibland av, Det fungerar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Surfa in på http://www.whatismyip.com så får du se din IP direkt på skärmen. Det där behövde verkligen jag! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Det där behövde verkligen jag! TACK!!! Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts