DaVVo Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 Det vore coolt om man kunde slänga ut granater genom fönstret på Dodon! Bombs away!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Idiot½! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Det vore coolt om man kunde slänga ut granater genom fönstret på Dodon! Bombs away!!!! Jag tror (99.9% säker) att dina drömmar kommer att bli uppfyllda i GTA: VC. Till GTA3 blir det nog lite svårare men det kanske går på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Det är Råttan som är en idiot.....ingen annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Det är Råttan som är en idiot.....ingen annan Kunde inte sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 inte jag heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Det kan jag... Råttan e en STOR idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts