Hedagarden Skrivet 12 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Jag har hittils inte sett till glassbilen och dom andra två ( minns inte vad dom heter) Jag har laddat hem den här bil modden från din sida... Förresten... Hade du lagt in radiobilen i den? Verkar rolig att köra Och det här med fusken... Går det att ändra vad dom gör också? Bilarna kommer när du kör dem mer exklusiva bilarna...cheetah, infernus, stretch mm, på de båda sista öarna... Radiobilen är med... Nej, inte vad jag vet men det är väl möjligt att det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Kan du göra så att M16 skjuter raketer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 jag vill ha gta3 till pc hmm har det bara till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 jag vill ha gta3 till pc hmm har det bara till ps2 jag oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 Jag har det till dem both!! haha nu ska man köpa THE GETWAY DET SPARKAR SKITEN UR DRIVER DRIVER2 UR GTAIII NEJ LIKA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Jobbar du med nåt speciellt just nu Hedergarden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 15 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Jobbar du med nåt speciellt just nu Hedergarden? Nej...vet inte riktigt vad jag ska ändra...allt har ju redan ändrats...finns hur många som helst som ändrar i GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 ja du kan ju ändra så att M16 skjuter raketer och så man kan flyga med gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Nej...vet inte riktigt vad jag ska ändra...allt har ju redan ändrats...finns hur många som helst som ändrar i GTA3... En svensk hemglassbil skulle sitta fint, men hemglass-låten också Snart kommer det ett export-plugin till Zmodeler så det är ju kanske inte helt omöjligt ändå .. Annars finns det en annan rolig sak, att översätta hela spelet till svenska, dvs ändra alla texturer och GXT filen till svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 15 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Det var faktiskt den första grejen jag tänkte ändra...jag har laddat ner hemglass låten, men det programmet jag använde för att byta ljuden krävde ett filformat som jag inte kunde ändra min hemglasslåt till...så då la jag ner det projektet. Men kan jag ändra filformatet så kan det nog ganska lätt bli en hemglass bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 En svensk hemglassbil skulle sitta fint, men hemglass-låten också Snart kommer det ett export-plugin till Zmodeler så det är ju kanske inte helt omöjligt ändå .. Annars finns det en annan rolig sak, att översätta hela spelet till svenska, dvs ändra alla texturer och GXT filen till svenska. mm.. en svensk översättning skulle inte va fel, men man får nog tvinga någon under pistolhot för att dom skulle ha ork att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Ja, det går inte precis snabbt att ändra ALLA skyltar, bilnamn, och framför allt pratet. Radioreklamen, röster osv. Men, men, tålamod är nyckelordet till det mesta! Oops, glömde texten, den måste man ju också ändra, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Jag vill ha en svensk hem-glass bil ge mig en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Ja, det går inte precis snabbt att ändra ALLA skyltar, bilnamn, och framför allt pratet. Radioreklamen, röster osv. Men, men, tålamod är nyckelordet till det mesta! Oops, glömde texten, den måste man ju också ändra, hehe. Jo, men pratet får man nog skippa, det är ca 2000-3000 ljudfiler som måste göra om då... Det finns några tyskar (vilka annars..) som håller på att översätta hela spelet, jag är inte säker men jag tror dom dubbar det också... Btw, det verkar ju inte gå att importera ljud med GTA Wave 4.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Vad var det jag sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 19 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2002 Undrar? kan du ändra så att garaget i Portland blir lite större? Även garaget på SSV. De större fordonen som t.ex bus eller lastbil går ju inte in i garaget. skulle va kul om det gick att ändra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Det är så jäkla härligt att köra RC Banditen tack Hedengarden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Hedagarden FÖRLÅT FÖRLÅT och FÖRLÅT igen ska aldrig stava fel igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts