Hedagarden Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Jag har nu skapat en liten helvetes mod, med bloddroppar och ett blodhav. Jag håller på att uppdatera min hemsida (har inte uppdaterat den på 2 år) och där tänker jag lägga upp mina mods med beskrivningar om hur man ska installera dem. Jag jobbar dock, men ska försöka göra hemsidan så fort som möjligt. Kom gärna med förslag på mods. Kan tyvärr ingen modelling. http://user.tninet.se/~mia129k/blod.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Snyggt jobbat. Kan inte du skicka programmet som du gör allt detta??? Jag gillar att fixa med såna saker. snälla??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 fan va coolt....du är int dålig du.....jag vill oxå ha GTa3 (till pc) buhuhuhuhuhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 BRA!! Jag va inne på din sajt och skulle leta efter nåt som byter ut regn mot snö! Med mindre lyckat resutat! HOPPAS DU LÄGGER UPP DEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Lycka till!! Hoppas det blir en bra "helvetes mod" En djävuls-skin vore bra också, och en röd himel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Kunde du fixa hemsidan till programmet som du gör blodhav mm.???? Det är väl inte GXT-Editorn va?? ??? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Lycka till!! Hoppas det blir en bra "helvetes mod" En djävuls-skin vore bra också, och en röd himel Jag har tyvärr inte hittat himmel-texturen än. Vet nån vart den ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Kunde du fixa hemsidan till programmet som du gör blodhav mm.???? Det är väl inte GXT-Editorn va?? ??? ??? Jag lägger upp länkar på min hemsida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dipper Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Kan du göra ett tjej skin? Jag vet att Lillith redan finns men det skulle vara kul med fler tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Snyggt kan du ha slämm hav ochså och grön sky:P! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag lägger upp länkar på min hemsida.... Vad har din hemsida för adress??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Hedagardens Grand Theft Auto 3 sajt Fast jag har inte gjort nåt med den än. Har problem med att logga in så att jag kan uppdatera sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Man kan inte ladda ner något med gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Du kan väl säga till när du har fixat det här med sidan och laddat upp några grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Sidan är uppdaterad nu! Ni får säga till om det är nåt som krånglar för jag har verkligen skyndat mig för att kunna lägga upp den så fort som möjligt, men jag tror nog att den funkar bra. Helvete och snö modsen är upp nu...läs "how to" om ni inte vet hur man ska installera dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 läs "how to" om ni inte vet hur man ska installera dem... Jaha fattar inte nåt endå! Vad leta upp rätt textur? Och vad gör man med SNOW.gta3_mod filen man får när man laddar ner snö modden?? Fattar 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Installera TextureMods Placera mod-filen i \GTAIII\models mappen. Öppna TXD_Patcher.exe som medföljer när du laddar ner GTA3ResourceHack. Tryck på Select mod and start patching och leta upp mod-filen som ligger i \GTAIII\models mappen. Glöm inte att göra en backup på particle.txd. Har du läst detta...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Nice, låter bra, ska testa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 VAD GRYMT ASSÅ HELt klart best! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 nån som vet hur man ändrar handling-filen för dodon föresten? vore kul om man kunde skripta om den så man kunde flyga i obegränsad tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts