Chreespy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Vad kan/ska man göra när man har klarat 100%??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vänta på nästa GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 nja, man kan ju alltid ha roliga polisjakter med huntern, och tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 du kan ju alltid slåss mot gängen och polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Nja, det blir rätt så tråkigt i längden om man ska slåss mot gängen och polisen... det med huntern och tanken e också rätt så tråkigt. Det ballaste va ju uppdragen, ska nog sälja det och vänta på turtles och nästa gta, sen kan jag ju köpa gta vc på datorn och klara det där. Sen när jag har gjort det kan jag vänta på MTA vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 bra ide' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Nja, det blir rätt så tråkigt i längden om man ska slåss mot gängen och polisen... det med huntern och tanken e också rätt så tråkigt. Det ballaste va ju uppdragen, ska nog sälja det och vänta på turtles och nästa gta, sen kan jag ju köpa gta vc på datorn och klara det där. Sen när jag har gjort det kan jag vänta på MTA vice city. jag skulle aldrig sälja mitt gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Asså jag vet inte riktigt, det är ju skit tråkigt när man har klarat allt...missionena va ju hela spelet (tycker iaf jag). Men jag väntar. Jag ska iaf ha det på MIN nya dator som jag ska få på onsdag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts