Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 HEHE, vem bryr sej Jag. Jag är en laglydig svensk medborgare och jag bryter inte mot lagen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 please snälla åhh S-N-Ä-L-L-A det är ingen som tar please snälla jag ska bort snart imorn asså och det vore sjyst av dig.... kan jag få din hotmail Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Men för fan! Ladda ner på DC! Tänker inte skicka en spel CD över MSN när Microsoft sitter som gamar och väntar på sånna saker! No way! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hur funkar DC fattar inte hur det funkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Hultan!!(som f.ö. kommer låsa den här när han ser den) Du måste typ ha reglerna på forumet där man registrerar sig så man inte snackar sånt här skit det första man gör. För er som inte fatta, vi får inte snacka om att vi laddar hem eller tipsa folk om att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 okej jag ger mig jag köper at nytt men vad betyder file description ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 okej jag ger mig jag köper at nytt men vad betyder file description ? att man ska lära sig engelska att förstå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 lol.... nee jag har gta på ps2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 det lär ju ta några timmar att skicka över allt från cd ett.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) han behöver bara ha en fil som heter typ data1 på cd´n Redigerad 5 juli, 2003 av jo_c_ke Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Men lilla gubben, du sitter och säger att man ska skicka en cd. Annars kan du säga att du vill ha det som finns på CD1... men det är väl en 700-800 mb. Bin filen till cd 1 är: 788 221 kb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Patricka: é de så jävla svårt å gå till affären å BYTA, jag fick byta min gamla gta3skiva som sprack när den satt i cdläsaren.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Bin filen är faktist 769 MB (807 138 192 byte)! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Stor Warez-varning på denna tråd *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts