Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Tja ! en fråga min syrra har tagit sönder min Vice City CD 1 och då undrar jag fall jag skulle kunna få en ny av över internet här på min sida eller över MSN om ni har en Hotmail adress , det började med att hon fick låna den och sen så blev hon sur över sin kille och kastade min cd på han fot men missade och då sprack CD.n på ena sidan till mitten.......hon vill inte köpa ny.... Ps: det vore sjyst av er att skicka den till mig CD.1 inte 2 för den är hel men jag kan ju inte spela utan att ha CD1 , man måste installera den på datan först och det kan ju inte jag nu så det vore toppen om ni kunde hjälpa mig :'( :'( :'( .... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 försöker du lura till dig en skiva? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Du har skrivit 2st topivar om samma sak. (Som inte låter så trovärdig heller) Tvinga henne att köpa en ny! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hörde jag rätt......... HAN kan juh inte va normal ! HAN BER OSS KÖPA EN NY SKIVA TILL HAN ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hörde jag rätt......... HAN kan juh inte va normal ! HAN BER OSS KÖPA EN NY SKIVA TILL HAN ! nää jag menar att ni kanske kan skicka cd:n över internet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) nää jag menar att ni kanske kan skicka cd:n över internet En fråga bara, hur skickar man en cd-skiva över internet? Jag trodde att man bara kunde skicka elektroniska signaler... Redigerad 5 juli, 2003 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 han kanske har en VÄLDIGT ny fax Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 En fråga bara, hur skickar man en cd-skiva över internet? Jag trodde att man bara kunde skicka elektroniska signaler... över MSN man måste ha en hotmail Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 över MSN man måste ha en hotmail Så man liksom PRESSAR in den i bildskärmen så kommer den ut hos den andra snubben? Jag fattar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 LoL ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Så man liksom PRESSAR in den i bildskärmen så kommer den ut hos den andra snubben? Jag fattar... vet du vad MSN är för nåt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vet du vad MSN är för nåt ? Jag vet mycket väl, men än så länge kan man inte skicka fasta saker över MSN, bara data. Dada skicka cd-skiva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vadå fasta saker det går att skicka ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vadå fasta saker det går att skicka ! Men lilla gubben, du sitter och säger att man ska skicka en cd. Annars kan du säga att du vill ha det som finns på CD1... men det är väl en 700-800 mb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Men lilla gubben, du sitter och säger att man ska skicka en cd. Annars kan du säga att du vill ha det som finns på CD1... men det är väl en 700-800 mb. Oj förlåt du har rätt jag behöver dom saker som finns på cd1 kan du skicka det ? ps:har du bredband Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Adsl, men jag tror att i Sverige har vi regler (lag?) mot sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 please det vore sjyst jag har också ADSL det är bara att skicka..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 HEHE, vem bryr sej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 HEHE, vem bryr sej precis kan du skicka den till mig allt på CD1 hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts