jolle Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Ja här har vi en fin bild av Vice City* Njut av den innan spelet kommer.. Detsutom har jag lite GTA3.. Om du vill åk med en fräsh bil och plocka upp en hora..Sen tar du henne ungefär på gräsmattan till tunneln till staunton island.Det här måste utspelas på portland.Sen tar du henne ganska långt in så att ingen annan se det.Snart kommer du se om bilen står stilla att den börgar gunga fram och tillbaka farten blir vildare och vildare ända tills horan hoppar ut. http://http://ps2media.ign.com/ps2/image/gtavc_092702_4.jpg http://092702_4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Hej vet någon om hur man lägger in bilder i den här? Om någon vet kan jag lägga ut en hel ny fräsh bild här.. Så ja skriv här.... Klicka på knappen, IMG [control/alt]+g Sedan skriver du in bildens URL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Oh SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är väl från VC?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Undrar vad som händer om man skjuter mot det där bordet, va coolt det skulle va om flaskorna krossades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag ser inget det är bara ett kryss (X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 det där var den härligaste bilden än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Vart har du fått bilden ifrån??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jolle Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag har letat runt lite grann men inte så värst mycket.Jag tror den kommer från playstation2 hemsidan som nu heter Level7.nuwww.level7.nu. Jag ska försöka hitta någon annan sån här resturang-bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Varför kollar du inte upp bildens URL.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mssw Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 den här bilden är väldigt lik den scenen i "Scarface" när du snackar med din chef och hans tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag kollade var bilden fans och den finns allså på: http://ps2media.ign.com/ps2/image/gtavc_092702_4.jpg ser ni att det står ign, e inte det en sida som kostar? det betyder att man inte får visa den för dom som inte e medlemar i ign! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag kollade var bilden fans och den finns allså på: http://ps2media.ign.com/ps2/image/gtavc_092702_4.jpg ser ni att det står ign, e inte det en sida som kostar? det betyder att man inte får visa den för dom som inte e medlemar i ign! Okej... Men! Vad gör Hultan dåå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Okej... Men! Vad gör Hultan dåå? I början var jag och alla andra lite försiktiga med att lägga upp bilderna men nu verkar det inte vara någon som bryr sig längre IGN har ju credits i bilderna också så dom blir nog bara glada av att vi sprider bilderna och gör lite reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Reklam? Gör bilder lite reklam ok! men varför har Ign Nästan alltid dom snyggaste nyaste bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raizer Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 men kolla Ammunation Shop! lite fräsh, eller vad!? förresten jolle, här finns en hamburger resturang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 men kolla Ammunation Shop! lite fräsh, eller vad!? förresten jolle, här finns en hamburger resturang helschysst om man kommer kunna köpa samma vapen i olika färger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 *Tar nog en svart av varje.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts