Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Tja ! en fråga min Vice City CD 1 har gått sönder tack vare min duma syster , den har liksom spruckit på en sidan till mitten och cd-rommen kan inte läsa av cd:n så det vore sjyst om någon kunde skicka första cd:n över internet eller om ni kanske har en hotmail adress så kanske man skulle kunna skicka den över MSN PS:Det vore sjyst om ni kunde göra dettta för en GTA Lover :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) be din "dumma" syrra att köpa nytt EDIT: den här ska inte ligga i modding Redigerad 5 juli, 2003 av Senitel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 be din "dumma" syrra att köpa nytt EDIT: den här ska inte ligga i modding hon vill inte och jag kan inte tvinga henne att köpa en ny :'( :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hon vill inte och jag kan inte tvinga henne att köpa en ny :'( :'( :'( hmm, men om det inte är play-cdn gör ju inte det nått tills du vill installera om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hon vill inte och jag kan inte tvinga henne att köpa en ny :'( :'( :'( Det kan du visst, du kan gå till en domstol om hon vägrar betala för att hon förstört din egendom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Det kan du visst, du kan gå till en domstol om hon vägrar betala för att hon förstört din egendom. just det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 hmm, men om det inte är play-cdn gör ju inte det nått tills du vill installera om felet är det att jag måste installera det först , jag hade inte det installerat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Tja ! en fråga min Vice City CD 1 har gått sönder tack vare min duma syster , den har liksom spruckit på en sidan till mitten och cd-rommen kan inte läsa av cd:n så det vore sjyst om någon kunde skicka första cd:n över internet eller om ni kanske har en hotmail adress så kanske man skulle kunna skicka den över MSN PS:Det vore sjyst om ni kunde göra dettta för en GTA Lover :'( menar du att du har stoppat i cdn när den har gått av? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag hoppas att du förstår vad du gör. Du requestar Warez ... och dessutom i fel forum... *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts