jolle Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 : Jag vet eller kanske inte vet men i alla fall vet jag att man kan gå in på discon och returanger. Men om någon annan vet om man kan skjuta folk inne på resturangen det skulle faktiskt vara tacksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag vet eller kanske inte vet men i alla fall vet jag att man kan gå in på discon och returanger. Men om någon annan vet om man kan skjuta folk inne på resturangen det skulle faktiskt vara tacksamt. Så måste du göra......lite stort text val kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell-man Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 ja man kan sjuta och slå människor på klubbar, resturanger och affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 KASTA TÅRGAS I MALIBUBLUB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 KASTA TÅRGAS I MALIBUBLUB testa flamethrowern också! alla dör på en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 gå upp på ovanvåningen och använd snipergeväret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts