Miami_Gold Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Vilken bil drar mest bensin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 spelar väl inte så stor roll...kanske inte världens lättaste att ta reda på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 vaa? kan bensinen ta slut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vaa? kan bensinen ta slut?? Japp, det kan den. Och det kostar 500 att fylla på fullt, bensinen räcker länge, som tur e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Japp, det kan den. Och det kostar 500 att fylla på fullt, bensinen räcker länge, som tur e. det e ganska dyrt...500 dollar för en full tank... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jaja men jag behöver hjälp med en sak!hur klarar man "'OMERTA"?jag hittar inte frank ju !vart e han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Ja men vart tankar du då om de tar slut, jag har klarat spelet men har ej märkt att den kan ta slut... Kan bero på att jag byter bil hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Titta på kartan så finns det en orange ikon på varje ö, och det är en bensin station Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Já, ok men om bensinen tar slut när du åker och bilen stannar, va gör du då rå? skuvar du bilen dit eller ploppar de upp en 10 liters dunk som du får kuta och fylla på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 du får ta en ny helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Fick mitt MAFIA orginal idag *glad* så nu ska jag klara ut spelet från början för 3.dje gången Iaf på första uppdraget så fick jag säkert åka runt i över 10 min innan jag äntligen skakat av mig dom och då såg inte bilen fin ut. Men asså de finns en besin mätare längst ner på hastighetsmätaren. är de den som står på noll om man har slut på bensin eller är den där bara för syns skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy.gta.vc Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Hänt mig att bensinen tar slut, skulle fly från nåra gangsters, snodde en ny bil men kom bara runt gathörnet innan jag fick bensinstopp. Gangsterna hann ifatt mig och skjöt på mig, så jag skjöt till baka. Till råga på allt sprang en polis som hört skotten fram och lekte hjäte. Pang, Tommy Angelo dog två meter från Salieris bar. Redigerad 22 juli, 2003 av jimmy.gta.vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Fick mitt MAFIA orginal idag *glad* så nu ska jag klara ut spelet från början för 3.dje gången Iaf på första uppdraget så fick jag säkert åka runt i över 10 min innan jag äntligen skakat av mig dom och då såg inte bilen fin ut. Men asså de finns en besin mätare längst ner på hastighetsmätaren. är de den som står på noll om man har slut på bensin eller är den där bara för syns skull? om bensinen är slut så är mätaren på den röda Redigerad 22 juli, 2003 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Ok, men de verkar dock inte vara lätt att få soppatorsk, jag har varvat spelet 2 ggr rakt igenom och har aldrig fått slut på soppa. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 skjut sönder tanken bara (ibak på bilen då går det åt skit mkt soppa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Hehe de stog ju tom om bensinen i manualen =P bäst att läsa igenom den... kanske nå mer man hittar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 skjut sönder tanken bara (ibak på bilen då går det åt skit mkt soppa) har försökt men aldrig lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts