Jump to content

Bensin

Miami_Gold
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Fick mitt MAFIA orginal idag :P *glad* så nu ska jag klara ut spelet från början för 3.dje gången :P Iaf på första uppdraget så fick jag säkert åka runt i över 10 min innan jag äntligen skakat av mig dom :wub: och då såg inte bilen fin ut. :D Men asså de finns en besin mätare längst ner på hastighetsmätaren. är de den som står på noll om man har slut på bensin eller är den där bara för syns skull? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänt mig att bensinen tar slut, skulle fly från nåra gangsters, snodde en ny bil men kom bara runt gathörnet innan jag fick bensinstopp. Gangsterna hann ifatt mig och skjöt på mig, så jag skjöt till baka. Till råga på allt sprang en polis som hört skotten fram och lekte hjäte. Pang, Tommy Angelo dog två meter från Salieris bar.

Redigerad av jimmy.gta.vc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Fick mitt MAFIA orginal idag :P *glad* så nu ska jag klara ut spelet från början för 3.dje gången :P Iaf på första uppdraget så fick jag säkert åka runt i över 10 min innan jag äntligen skakat av mig dom :wub: och då såg inte bilen fin ut.  :D Men asså de finns en besin mätare längst ner på hastighetsmätaren. är de den som står på noll om man har slut på bensin eller är den där bara för syns skull? ^_^

om bensinen är slut så är mätaren på den röda

Redigerad av Miami_Gold
Länk till kommentar
Dela på andra sidor