Flanders Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag blir sur bara jag tänker på att jag ska på släktträff i morgon Det enda som är bra är att det finns pool där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Har aldrig nå släktträffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Beror på om mina kusiner är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Släktträffar måste väl räknas som alla sorters tillställningar då man träffar släkten. T ex. jul, midsommar, påsk, födelsedagar osv. Ni som svarat att ni aldrig går på släktträffar, firar ni inte dessa högtider? (De flesta på forumet är ju runt 12 år, så de är väl knappast ute och super på midsommar... får man hoppas... ) Jag gillar släktträffar om några vettiga människor kommer dit, typ Micke Nylander från Club Nintendo (min ingifta morbror) eller mina kusiner. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 nej jag gillar inte släktträffar...om jag fick bestämma skulle jag fira jul med mina kompisar...dessvärre får varken dom eller jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 tja inte är det någo vidare. men det är oftast så att när jag är hos nån släkting, så är det så att dom har bättre dator än jag ,det kan utnyttjas annors är släktträffar inget vidare man måste hälsa på en massa folk och vara mycket artig hela tiden , lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Rensade nyss upp lite i denna topic, vad fin den blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Rensade nyss upp lite i denna topic, vad fin den blev Ja, visst blev den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 shore bacon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts