bens Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 hejsan.jag har ju varvat vice city förut...ttyp i december..men det blev nått fel på mitt minneskort så allt försvann..nu undrar jag hur fan jag ska få uppdraget cap the collector...har gjort allt man ska..tror jah..det ska ju bara vara det å keep your friends close kvar nu...vad ska göras för att få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag behövde bara göra Printworks, CherryPopper och Boatyard. Sen fick jag uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag behövde bara göra Printworks, CherryPopper och Boatyard. Sen fick jag uppdraget. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag tror att man måste "klara" tre st företag! jag klarade malibu, kaufman cabs, och printworks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts