Star Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Har man klarat soryn eter "Keep your friends.., eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Har man klarat soryn eter "Keep your friends.., eller? ja.. ( Keep Your friends close ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Har man klarat soryn eter "Keep your friends.., eller? japp, keep your friends close är det sista uppdraget "storyline" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 självklart!! har klarat alla uppdrag (även telefon, och dom men inte viglalante, parmadic, taxi driver, brown thunder m.m...) + att jag har hittat 68 HP och klart "pizza boy" missionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 JaHa men skulle inte Huntern finnas vid militärbasen då? Jag har letat men den finns inte där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 självklart!! har klarat alla uppdrag (även telefon, och dom men inte viglalante, parmadic, taxi driver, brown thunder m.m...) + att jag har hittat 68 HP och klart "pizza boy" missionen hur fixade du pizza boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Star, kolla norrut, den finns INTE på H-plattan. Diver: man åker till en pizzeria och snor Pizza Boyn (faggio), och delar ut pizza till lever 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Star, kolla norrut, den finns INTE på H-plattan. Diver: man åker till en pizzeria och snor Pizza Boyn (faggio), och delar ut pizza till lever 10. jo så långt är jag med, men hur gör man Jag bara bränner mig när jag skall dela ut första pizzan, sen är det slut ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Bränner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Ja det står att pizzan är för varm att hantera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Eller inte ser jag nu det jag undrar är hur man kastar pizzorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) Eller inte ser jag nu det jag undrar är hur man kastar pizzorna du gör en driveby fast du kastar pizzorna automatiskt istället för att skjuta EDIT Stavfel Redigerad 4 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 självklart!! har klarat alla uppdrag (även telefon, och dom men inte viglalante, parmadic, taxi driver, brown thunder m.m...) + att jag har hittat 68 HP och klart "pizza boy" missionen vad e brown thunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 uhm nej alltså då råkar du trycka på caps lock, alltså att uppdraget bryts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Ja exakt det var det jag märkte nu skall jag prova skjutknappen :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Nä jag blir knäpp jag blir inte av med pizzorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kollar du åt sidan? med Q och E? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kollar du åt sidan? med Q och E? okay äntligen synd att jag inte klarade alla också men det krävs väl bara lite övning tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 okay äntligen synd att jag inte klarade alla också men det krävs väl bara lite övning tusen tack det går också o använda numpad 1+2 och skjuta med numpad 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Haha sikka noobs, har ni inte klarat 100% ännu?? Jävlar asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts