Patrick Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Vet någon hur man gör egna .bin filer och .cue filer ?? te:x jag vill lägga ner ett spel på en .bin fil , hur gör man ? och sen vill jag skapa en .cue fil som läser av .bin filen ....... snälla hjälp mig(w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 tror knappas att du ska ha dem till lagliga saker... så NEJ ingen hjälp ps: detta är moddingforumet, inte off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 tror knappas att du ska ha dem till lagliga saker... så NEJ ingen hjälp ps: detta är moddingforumet, inte off-topic varför det är bara possetivt och vet du hur man gör eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 varför det är bara possetivt och vet du hur man gör eller ? jag vet hur man gör..men tror du jag säger det, nej. och som gta3_player sa, det är säkert inga lagliga saker heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 vad är possetivt? mjo, jag vet nog hur man gör, kanske inte bin/cue men liknande. (har aldrig testat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 jag vet hur man gör..men tror du jag säger det, nej. och som gta3_player sa, det är säkert inga lagliga saker heller jag vill lära mig !! kan jag göra det om jag kommer på det eller måste man ha ett program ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 jag vill lära mig !! kan jag göra det om jag kommer på det eller måste man ha ett program ? Säg, vad är det du ska göra? jag vet EXAKT hur man gör..men säger det inte ( pga alla skulle tolka det som hjälpa med warez ) (pga2.det är warez ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Säg, vad är det du ska göra? jag vet EXAKT hur man gör..men säger det inte ( pga alla skulle tolka det som hjälpa med warez ) (pga2.det är warez ) ja jag skulle inte säga det till vem som helst precis utan att fråga som du vad han skulle göra med det..... jag skulle lägga ner en jävla massa ikoner som jag har i en .bin fil , för man kan ju bara lägga ner ikoner och sånt man redan har väll ?? ja det är väll allt jag skulle göra , och det är roligt med datorer tycker jag och GTA spelen rockar.....men tjaA det var väll allt och jag tycker det inte värkar farligt att säga det till mig.....det skulle vara helt enkelt roligt att kunna, så kan du vara snäll och svara ...please please :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts