GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kan man köra andra ilar på free ride?? har inte gjort nåt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kan man köra andra ilar på free ride?? har inte gjort nåt uppdrag. ja du kan köra dom du har i uppdragen...sen kommer det fler eftersom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 första updraget e så svårt för det hackar på min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 första updraget e så svårt för det hackar på min dator kan inte ge några bra tips på det uppdraget...prova stäng av lite grejer i options menyn så kanske hacket slutar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 har tagit av allt men det hackar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 har tagit av allt men det hackar ändå för dålig dator måste de va...skriv vilket grafikkort din dator har och allt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ja nu funkar det som det ska igen hadde bara inte ändrat en grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 ja nu funkar det som det ska igen hadde bara inte ändrat en grej! ok...bra att det funkar...det e ju ganska roligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 du kanske tycker att mafia e ganska bra!men jag tycker det e sk*t bra! några ex: +.bra bilar. +.roliga uppdrag. -.för små banor. -.för lite bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 du kanske tycker att mafia e ganska bra!men jag tycker det e sk*t bra! några ex: +.bra bilar. +.roliga uppdrag. -.för små banor. -.för lite bilar. håller med...mer banor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 ja för liten bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 ja för liten bana synd att man inte kan kö ut på landet på freeride... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 synd att man inte kan kö ut på landet på freeride... Jo, det kan man! Men man måste ha låst upp både en City-bana och en Countryside-bana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Jo, det kan man! Men man måste ha låst upp både en City-bana och en Countryside-bana! ja vet men ja mena freeride extreme ( förlåt för att jag inte var så tydlig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts