Padde Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 jag är klar med min film men det finns inget ställe som tillåter 20mb. Har läst några som tipsat några som ska klara 20mb men dem funkar inte. Kan inget hjälpa mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 har du komprimerat den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 jag är klar med min film men det finns inget ställe som tillåter 20mb. Har läst några som tipsat några som ska klara 20mb men dem funkar inte. Kan inget hjälpa mig ? hmm! jag kan lägga upp den på min ftp server, om du är snäll =) ( kanske ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ah det löste sig, hittade en som hostar den åt mig. Ja den är komprimerad, 20mb bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ah det löste sig, hittade en som hostar den åt mig. Ja den är komprimerad, 20mb bara. adress till filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 nä jag vill inte ge ut den innan tävlingen, det stod så på reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 nä jag vill inte ge ut den innan tävlingen, det stod så på reglerna. ok..trodde du inte menade till tävlingen..men okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suna Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 home.no = gratis 20MB.. passagen.se = gratis 20MB tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 hejsan! Jag är med klar med min Vice City rulle (2 min, 12 mb ). Nån kan man lägga ut den på nån sida? Jag har inte så bra koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 men, hur lägger man upp sin film på sidan? jag är så dålig på sånt, kan någon förklara? snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts