Guest Teddy_ponken Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 asså detta uppdraget e jätte svårt jag hatar det jag skall ju rädda lance innan dom dödar han finns där nåt annat man skall göra jag tar health fusket men dör änndå finns där nåt fusk så man klarar det enkelt men eallafall hjälp mig bara please!!!!!!!!!!!!!!!plzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 det finns hur många topics om det här somhelst.. men det är bara att åka in där med en bil typ sen gå ut och skuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Du Teddy - eh... jag tror att din "!"-knapp är trasig.... /Focus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 LOOL jag vill ha svar på frågan men har ni msn! så jag kan chatta direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 aa jag har msn jagers@spray.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 1.kör in 2. hämta lance 3. kör ut 4. åk till sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 OK jag gillar att göra guider så här är en: kör fort som f*n och krocka på bilen som blockar öppningen. då har nåra snubbar dött... hoppa ur bilen skjut att som rör sig (ett tips är att samla hidden packages så man får minigun, PCG 1 eller va den heter och skjuta PS. de e fult o fuska *har slutat själv*) när du börja närma dig lance e de ba' o tok-springa med MAC11:an eller Uzi:n eller nå annat lätt vapen när du befriar han så tar han ett vapen och när du kommer ut ur hangaren där han håller till é de' ba' o ta sentinel bilen som står parkerad där och burna i väg fort (nu slipper du åtminstone "healt-tvången")som f*n när du ser diaz's bilar é de' bara o köra lite åt sidan. efter dom (asså diaz's bilar) fått eftersprång é de bara att köra snabbt men lungt till sjukhuset me' lance vance "dance". *ett tips är att skjuta dom mest närgångna bilar me Uzi MAC:en eller nåt vapen man kan skuta genom bilrutan me!! lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts