Jump to content

Kolla film?!

Focus
 Share

Recommended Posts

Det ska bara vara till att öppna dem. De är inte kodade med något kodek utan är bara "ren" film. Därför tar de så stor plats.

De lägger sig i samma mapp som Fraps (om du använt det programmet dvs)

Tyvärr använder jag inte Fraps... är det programmet man måste ha? Finns det någon annan spelare man kan använda? Annars är de ju inte associerade till någon applikation.

/Focus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr använder jag inte Fraps... är det programmet man måste ha? Finns det någon annan spelare man kan använda? Annars är de ju inte associerade till någon applikation.

/Focus

Är det bara replays? Isåfall går de inte att öppna i nått program. Men jag har för mig jag har sett ett program som kunde konventera Replayerna till MPG filer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara replays? Isåfall går de inte att öppna i nått program. Men jag har för mig jag har sett ett program som kunde konventera Replayerna till MPG filer.

Om det är någon annan som sett detta program och dessutom vet vad det heter så blir jag väääääldigt nöjd. Om någon vet vart man kan få tag i det så är det en bonus...

/Focus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor