Focus Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Hur gör man för att titta på de filmer man har sparat? /Focus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Det ska bara vara till att öppna dem. De är inte kodade med något kodek utan är bara "ren" film. Därför tar de så stor plats. De lägger sig i samma mapp som Fraps (om du använt det programmet dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Det ska bara vara till att öppna dem. De är inte kodade med något kodek utan är bara "ren" film. Därför tar de så stor plats. De lägger sig i samma mapp som Fraps (om du använt det programmet dvs) Tyvärr använder jag inte Fraps... är det programmet man måste ha? Finns det någon annan spelare man kan använda? Annars är de ju inte associerade till någon applikation. /Focus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Tyvärr använder jag inte Fraps... är det programmet man måste ha? Finns det någon annan spelare man kan använda? Annars är de ju inte associerade till någon applikation. /Focus Är det bara replays? Isåfall går de inte att öppna i nått program. Men jag har för mig jag har sett ett program som kunde konventera Replayerna till MPG filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Tyvärr använder jag inte Fraps... är det programmet man måste ha? Finns det någon annan spelare man kan använda? Annars är de ju inte associerade till någon applikation. /Focus .... eller ingår Fraps i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 .... eller ingår Fraps i VC? Nej. Ladda ner det på fraps.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Är det bara replays? Isåfall går de inte att öppna i nått program. Men jag har för mig jag har sett ett program som kunde konventera Replayerna till MPG filer. Om det är någon annan som sett detta program och dessutom vet vad det heter så blir jag väääääldigt nöjd. Om någon vet vart man kan få tag i det så är det en bonus... /Focus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts