Chrille Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Har laddat ner den och lagt till "sanchez.dff" och "sanchez.txd" i "gta3.img" med programmet ImgEd och har ändrat till 1,0 vid sanchez i färg filen.. Testade även med 1,1.. Men den är bara röd.. Varför e den det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrille Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Ingen annan som har den som kan säga hur ni gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Det låter rätt som du har gjort.. när du ändrar till 1,0 i carcols filen, så ska det bli denn vanliga färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeZq Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) hmm jag försökte också lägga in yamaha yz men det funka inte överhuvud taget... nån som vet vad jag har gjort för fel??? jag har lagt in sanchez.dff i gta3.img och sanchez.txd i txd.img och ändrat sista sifforna i carcols.dat till 1.1... det blir bara den vanliga crossen... förrästen ingen bil som jag lagt in har funkat... vad gör jag för fel? Redigerad 15 juli, 2003 av SeZq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 jaja,, du måste lägga in sanchez.txd i gta3.img,, både sanchez.dff och sanchez.txd ska vara i gta3.img.. de du har gjort är att du har lagt sanchez.txd i txd.img.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 när jag la in yamaha crossen så funkade inte spelet alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 när jag ska öppna carcols filen så säger windows: windows andvänder filer i samma format så om du ändrar vilket programm som de ska öppnas med kan windows krascha....ska man öpnna dem i nått skrivproggramm ändå???? eller...väldig osäker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 svar fort tack.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Tjena. Jag gör så att jag tar först bort sanchez.dff i gta3.img och sedan lägger till den nya, d.v.s. yamaha yz 450, (sanchez.dff). Sedan går jag in i txd.img och tar bort sanchez.txd och lägger in den nya sanchez.txd (yamaha yz) Sedan funkar allt. Förutom med färgerna.. Pallar inte att klura med det. Vet hur man gör, men skitsamma. Allt gör jag i IMG tools. Annars kan man också använda GTA Mod Installer. Den gör allt åt en genom lite tryckningar på <Next> Ha de fint, och modda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 så gta mod installer fungerar problem fritt då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeZq Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 har provat att lägga in både .dff och .txd men det funkar inte ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Tjena. Jag gör så att jag tar först bort sanchez.dff i gta3.img och sedan lägger till den nya, d.v.s. yamaha yz 450, (sanchez.dff). Sedan går jag in i txd.img och tar bort sanchez.txd och lägger in den nya sanchez.txd (yamaha yz) Sedan funkar allt. Förutom med färgerna.. Pallar inte att klura med det. Vet hur man gör, men skitsamma. Allt gör jag i IMG tools. Annars kan man också använda GTA Mod Installer. Den gör allt åt en genom lite tryckningar på <Next> Ha de fint, och modda på Du ska lägga både sanchez.dff och sanchez.txd i gta3.img... Filen txd.img ska du inte ändra i, denn innehåller bara hus texturer och annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ladda ner vcm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SeZq Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 vcm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Du ska lägga både sanchez.dff och sanchez.txd i gta3.img... Filen txd.img ska du inte ändra i, denn innehåller bara hus texturer och annat... hehe inte på min. Det funkar inte så på min data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts