Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ASSÅ JAG KOMMER ALDRIG KLARA DILDO DODO :'( jag suger på o flyga fLyGpLaNeT hur ska jag göra för o klara det ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ta alla checkpoints Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 men, aa det e juh SKIT LÄTT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 japp, gorde det på andra försöket, bara göra om och om, har du det till pc så ändra flykontroller ,jag har skit skönt, åker upp och ner men 2st extra knappar på musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) Jag har joystick skit lätt, andra försöket.(kan nån göra en lopp)(stavning?) -----(X)-----()-----(X)----- Redigerad 3 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ee...jag har ps2 men jag kan ändå inte flyga det planet det "störtar" juh typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ee...jag har ps2 men jag kan ändå inte flyga det planet det "störtar" juh typ Det är ju skitlätt att styra planet. Men jag kunde inte heller styra planet när jag fick uppdraget. Man lär sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 hehe när lär man sej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 lol jag har fastnat vid dildo dodo.. har typ inte ens orkat försöka mer efter 10:e försöket.. någon som vill ta min savegame, kalar uppdraget åt mig och skicka den till mig igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 aa, eller hur....jag skickar mitt minneskort..... vem vill ha det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag kan göra det åt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Men hittar inte ni inte knapparna för att styra det upp och ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 det finns en litean knapp på menyn som heter settnings... om du går in på den så listar du ut det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag kan inte heller klara uppdraget :/ när jag tar alla checkpointsen så kommer det inte fram att du har klarat uppdraget e jävligt sur (har kört utan fusk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ee...jag har ps2 men jag kan ändå inte flyga det planet det "störtar" juh typ men ofta svårt!?! det är ju bara trycka så att planet åker upp.. sen så tar du lite ner sen upp igen och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 JA MEN JAG SKA TA ALLA CHECKPOINTSEN OXÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 det är ju lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 satt också fast i de *spelade hela natten* (fast ja gjorde inte bara uppdrag!!) é de é bara och ta alla checkpointen i ordning börja i hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 du ska inte börja vid hamnen!!!! du ska köra nästan vid stadion där man kör cross och blood ring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Använd en joystick. Jag började vi hamnen och jag klarade det *EDIT* stavfel... Redigerad 5 juli, 2003 av Asken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts