Everest Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag ligger på uppdraget Naval Engagement...man ska sticka till ett ställe och döda hatians...och sen ska man ta knarket och pengarna och sticka tillbaka...problemet är att jag inte hinner tillbaka innan stället invaderas av poliser..och jag blir Wasted(som det heter). Nån som har nåt tips hur man klarar uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ta lower wanted level fusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 han kanske inte vill fuska! jag har inga ideer men om du e bra o köra borde du kunna väja undan poliserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 åk in i en paint 'n spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 åk in i en paint 'n spray pay´n spray... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ehum.. ja, eller spray 'n go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jorå...om jag skulle komma ut på en väg skulle det vara bra...jag får väl se till å springa snabbt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts