siggge Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det är en glädjes dag för alla oss som håller på Colorado..Paul Kariya och Temu Selänne har signerat ett ettårs kontrakt med Colorado..Nu får man fram med champangen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det är en glädjes dag för alla oss som håller på Colorado..Paul Kariya och Temu Selänne har signerat ett ettårs kontrakt med Colorado..Nu får man fram med champangen! glöm champangen ja ska sitta inne i mitt rumm i flera dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 glöm champangen ja ska sitta inne i mitt rumm i flera dagar sluta klaga!! colorado är mina idoler i NHL-serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Colorado äger. jag kommer över sigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Colorado äger. jag kommer över sigge de ska inte vara nåt firande hemma hos oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts