rlle Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag tycker hp och sido uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Inget tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Rampages eller Kill frenzies som de hette från början har funnits i alla GTA-spelen hittills och måste absolut finnas med i kommande GTA-spel. Hidden Packages fanns redan i GTA2 så de finns det inte heller nån anledning att ta bort. Sidouppdragen behöver inte vara lika många som nu men de måste finnas kvar precis som hoppen så att det inte blir för lätt att få 100%. Vote: Nullvote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 NullVote...alt borde vara med tycker jag:d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag tycker man borde tabort alla uppdrag som är race. Hatar verkligen såna uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag tycker man borde tabort alla uppdrag som är race. Hatar verkligen såna uppdrag. Ett bilspel utan racing, nä du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Ett bilspel utan racing, nä du... Sun shine outos racen var ok men som tex "the driver" är för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 får jag fråga hur ni tänker? dom ska väl lägga till mer, inte ta bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag tycker inte att det ska finnas några uppdrag som går på tid förutom rampages, hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 null vote. inget ska ta bort tycker jag. men jag kan hålla me mp5, the driver va jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Sun shine outos racen var ok men som tex "the driver" är för mycket. jag tycker att "the driver" va det roligaste uppdraget!! och sen "To bit hit" lr vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Va e d för bra med att ta bort saker... det har de juh aldrig gjort innan. gör en topic om vad ni tycker de ska lägga till istället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 inget, det är de som jag tycker är bra att ha när man har gjord storyn. och har inget att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Om man nu inte gillar att göra olika saker så skit i och gör dom då.. Och om man nu inte gillar att spelar GTA, va fan köper man det då för? Allt det hör til gta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts