joli Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det är nog bättre att tro på Arman, att GTA3: San Andreas kommer. Annars blir han så j***a mallig om det verkligen kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Du menar att det är bättre att låtsas tro honom, inte att tro honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joli Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Exakt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Exakt E du helt vrickad i det du har mellan axlarna eller!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 han får väl bli mallig när det kommer (om det kommer). jag bryr mig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det är nog bättre att tro på Arman, att GTA3: San Andreas kommer. Annars blir han så j***a mallig om det verkligen kommer ut Om det kommer tror jag inte att det blir en expansion i allfall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 roligt att du gör en topic som handlar om mig. Jävla idiot! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 roligt att du gör en topic som handlar om mig. Jävla idiot! Är det fel att göra en topic som handlar om dig, arman? Dessutom tycker jag det är fel att kalla varandra för "jävla idioter" här i forumet! Rätta mig om jag har fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 ge er nu för f*n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det är väl fel att skapa en topic där det står -bättre att tro på honom annars blir han så j**** mallig.....men det är också fel att kalla någon för jävla idiot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Hm, jag tror ni har fått sagt vad ni ville säga, så nu stänger vi den här topicen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts