GTA_Sonny_GTA Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag försöker att klara ett uppdarag där man ska åka runt och döda mäniskor så att det låter så att man fyller i en mätare men jag klarar inte den vad ska man ha för bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 skjut på allt som rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ska man skjuta jag trode att man skulle köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Mitch Bakers uppdrag? Fixa wanted level 3+ innan du tar uppdraget, gå sedan till betongrampen på baksidan och skjut på polishelikoptern men spräng den inte, skjuter du oavbrutet på helikoptern fylls mätaren nästan direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ta molotiv (finns vad tacobar, bakom ammuntaion i downtown), och ställ massa bilar i en klund, och kasta alla, tjoff, mätarn fylls skit snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts