kattälskaren Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) Är det nån som vet var man laddar ner gta vicecity fullversion gratis??????? Blir jätte glad om ni svarar Redigerad 3 juli, 2003 av gtagalen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 laddar du ner det blir det warez. ( och det lär inte funka heller ) köp det! (finns vicecity på demo?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Vi får inte snacka warez!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) Man får inte snacka warez här !! (det borde du veta Senitel) Redigerad 3 juli, 2003 av MP5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Man får inte snacka warez här !! (det borde du veta Senitel) jag sa bara om han laddar ner det så blir det warez.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 bättre att köpa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 men jag är 8år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 fråga föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag sa bara om han laddar ner det så blir det warez.. Ok. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Lilla pojken...Gta är från 18 år...du borde inte spela så hemska spel...du kan bli påverkad..eller vet du vad det betyder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 hmm GTA Rekommenderas från 19 år, ingen lag som säger att man inte får köpa det om man e under 18 år (en del spelbutiker har regler). men tycker inte en 8 åring ska spela vc. hmm ioförsej körde GTA 1 när jag var 7!! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 men jag är 8år. klart pojken ska spela men hitta bara inte på några hyss som att bränna upp grannens bil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 LoL ! nee 8åriga små pojkar borde ABSOLUT inte spela gta.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 laddar du ner det blir det warez. ( och det lär inte funka heller ) köp det! (finns vicecity på demo?) eeh vaddå warez? jag har laddat ner vc och det e ju inge fel på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) Jag har spelat 1 2 3 och vill ha vicecity Redigerad 4 juli, 2003 av gtagalen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 klart han ska få spela... om han får för sina föräldrar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 eeh vaddå warez? jag har laddat ner vc och det e ju inge fel på det warez!!!!!!!!!!!!! vi får ej snacka warez här! inte ladda ner spel. köp de !! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ... och nej, är man 8 år bör man absolut inte spela GTA! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts