GTA_Sonny_GTA Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag undrar om man tjänar något på att köra den och sälja?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 tjänar man pengar på att sälja knark..jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Ja, om du säljer 50 stycken glassar så klarar du glassfabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 fast du får 10 för varje glass du säljer har jag för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts