Everest Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag hittar inte någon helikopter... Var finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 om du e på första ön såå finns de ibnte om du e på andra ön finns de på nåra hus tak. om du äger verceti manision (lr va fan d eheter) så finns en helikopter där uppe tror ja. bättre kan ja tyvär inte förklare. vet ej va byggnaderna heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Gurgel kanske menar Vercetti Estate.... annars finns det på ett hustak som du köpt... och så finns det också på nyhetstaket (bron mot filmstudion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) Dom olika helikoptrarna och var de finns: Maveric: Hyman Condo och Vercetti Estate. VNC Maveric: VNC-huset i Downtown. Police Maverick: Polishuset i Downtown. Sparrow: Finns den att ta utanför uppdrag? Nån som vet? Sea Sparrow: Vercetti Estate efter 80 HP Hunter: Militärbasen efter uppdraget Keep your friends close, nånstans i Ocean Beach efter 100 HP. Edit: karta Redigerad 3 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Okej...jo, jag äger Vercetti Estate...så jag ska kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 JAG har alldrig sätt sån cool film i mitt liv wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 JAG har alldrig sätt sån cool film i mitt liv wow Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Film? Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Vaddå film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Eller hur, vadå cool film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts