Toffe Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 jag tycker att banshee (stavning?) är den bästa bilen i Vice City vote: annan bil. Den är snabb och smidig, passar mig perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 tycker hotring, ruskigt bra fart och den tar kurvorna bra!! VOTE:hotring racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 du var ju bra på att stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ??menar du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) ??menar du mig? Han menar nog Pucko0 Redigerad 5 juli, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 ok för en stund trodde jag att jag va en sopa på att stava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 du é faktiskt rätt bra på o stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Cheeeetah rulez liksom, comet med, gang burrito är också bra....stallion e ball, hotring racer och bloodring banger (e det inte samma bil?) bla bla bla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 fattar inte hur nån kan gilla infernus.... men de e väl bara jag som inte kan köra den så bra! jag håller inte me där. den är snabb och smidig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Infernus.. lance vance dance bilen Vote: infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Vote: Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 sabretur Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 hot ring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts