Pucko0 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag tycker Hot Ring Banger är väldigt bra för den är snabb och smidig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det heter Hotring Racer och Stinger är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Stinger är snyggast men Sabre Turbo är coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Comet eller Cheetah med 2 e är lätt bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pucko0 Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det heter Hotring Racer Samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 cheetah lungt!!!! den e både snabb och smidig och väldigt lätt att svänga med i hög fart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Sabre Turbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Infernus e väl rätt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Infernus e bra... men den sladdar för mkt... jag gillar mest Comet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 comet eller hotring racer vote:hotring racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Antingen Infernus eller Infernus, hmm svårt val.. Jag tar Infernus vote: Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag tycker Hot Ring Banger är väldigt bra för den är snabb och smidig. Om det finn 1102092388 alterantiv så ska man inte göra en omröstin då gör man en vanlig topic istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 tycker sportbilarna e grymmast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 fattar inte hur nån kan gilla infernus.... men de e väl bara jag som inte kan köra den så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Den e lätt att köra specielt om man har punka på alla decken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 fattar inte hur nån kan gilla infernus.... men de e väl bara jag som inte kan köra den så bra! Gillar inte heller infernus. Den går ju sönder efter typ 5 krockar. Gillar den inte. Men däremor comet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy Verceti Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 skit i o stava rätt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ha mång favvobilar: comet, stinger, hotring racer, sandking, sabre turbo, rhino, mr. whoopee, gang burrito. vote: sandking (ångra mig lite... eller halv-mycket om man säger så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag illar Comet som rallybil, men jag röstar på Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Infernus är snyggast och den bästa bilen. Men kanske inte den snabbaste men det gör ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts