real_g Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) hihi Redigerad 3 juli, 2003 av real_g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 hihi Onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real_g Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 vem vill veta hur man köper gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real_g Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ska jag ge er sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 vem vill veta hur man köper gäng bull2k3shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 hihi och föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ge oss sidan då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 finns säkert ingen sån sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 han ville väl bara retas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag har också hört det sökte på GTA VC secrets fick upp en sida där det stod att man kan köpa gäng när man klarat 100% eller nått sånt ...de har mkt dålig A1 stod det också.. vem vet kanske stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Grr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil771 Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ja vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Hittade detta: "-Beat the game 100% and you get "body guards." The reason body guards is in quotes is because they have terrible AI, and they cost $2000. Fun for starting mini gang wars." Dvs inga gäng men man får livvakter och man kan "leka" att det är gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Vart kan man köpa dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 vill jag med veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 är de inte dom man får i The big house. (vercettis hus) kallaer de för de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kan ni förklara lite bättre för alla ammatörer? jag vet inte vart vercetis hus ligger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 hur långt haru kommit?? om du har träffat diaz ( feta snubben (tror jag han e )). i de huset där han e i. de e vercetis hus typ tror ja iaf de e de dom menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts