GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 sen spelar vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) nån som vill köra? Redigerad 4 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) gissa?... jag är inne på kruzi's server Redigerad 4 juli, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 fan va vi ägde!!!! det är fult att pausa precis efter man trillat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 haha.... det var kul kalle! jaja... nu (imorron kl.08.00) sticker jag på europa rumt resa.... ses om 2 veckor..... () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) ok... ha så trevligt Redigerad 4 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 ok, ha så kul GiZmo! Hinner inte spela nu, får spela imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kan kanske spela en liten stund till.... om du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 jag är med!!! vilken server?, måste bara pissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) GIGA-GAMES Redigerad 4 juli, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 500 ping gutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag laddar ner spelet nu. vill nån spela sen mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 jag laddar ner spelet nu. vill nån spela sen mot mig. Jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag vill ok men jag lovar att jag kommer att suga. 49% e klart nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Demot tar ca. 80 mb (15 min att ladda ner). :'( Uhm... Öhh... Jag sitter här med mitt 56k och får för mig att du inte kan hämta en 80-meg fil ifrån min dator på 15 minuter... PS. Alla andra på denna tråd verkar ha bredband... Snyft! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 :'( Uhm... Öhh... Jag sitter här med mitt 56k och får för mig att du inte kan hämta en 80-meg fil ifrån min dator på 15 minuter... PS. Alla andra på denna tråd verkar ha bredband... Snyft! :'( såja gråt inte ebeeto mitt tog typ 20 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 spelet e klart nu. men jag kan inte spela det nu för jag ska åka iväg nu. :'( men måste man ha gamespyrcade installerat för att spela på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 det funkar ju inte när jag starta det så stod det bara loading hela tiden och man kunde inte stänga av inte ens med ALT+F4 och Ctrl+Alt+Delete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 det funkar inte att starta spelet det står att programmet inte kan hitta d3d9.dll ... Vart kan man hitta dll filer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 det funkar inte att starta spelet det står att programmet inte kan hitta d3d9.dll ... Vart kan man hitta dll filer?? nejnej...alltså du måste ladda ner direct x 9 www.microsoft.com/directx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts