Pain To ThE MaX Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Ville bara tipsa om Motogp 2 demot som har släppts... Man får en (1) bana (sepang, malaysia), 4 motorcyklar varav 1 man alltid kommer att välja (bäst) och två svårighets grader. Men roligast av allt är multiplayer!!! Det blir alltid så jämna race. Demot tar ca. 80 mb (15 min att ladda ner). Hittar inte system krav men mina är: 600 mhz, GeForce 256-eller högre, 128 mb RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 f*n.... geforce 256.... jag som bara har geforce 4.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 f*n.... geforce 256.... jag som bara har geforce 4.... :'( ja men du har nog några siffror efter 4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ja men du har nog några siffror efter 4an skoja bara! var finns demot`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 www.3dgamers.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) 1 min 3 sec kvar 1 sec *installerar* Redigerad 3 juli, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 yamaha r1:an ägde!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 kan man får några smariga sceens ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 1 min 3 sec kvar 1 sec *installerar* Du råkar inte heta GiZ ingame eller? Jag heter Danny och en som hette GIZ spelade på min server och jag undrar bara om det var du. GTA_Player: Vad heter du ingame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 kan man får några smariga sceens ? http://www.3dgamers.com/screenshots/games/motogp2/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Du råkar inte heta GiZ ingame eller? Jag heter Danny och en som hette GIZ spelade på min server och jag undrar bara om det var du. GTA_Player: Vad heter du ingame? jopp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 http://www.3dgamers.com/screenshots/games/motogp2/ smarrigt... skall nog ladda nre när jag har min dator här igen... senare i kväll eller på mondag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Pain To ThE MaX: spelar inte demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag lirade på samam server som du giz, jag hette kalle!! (laggade som fan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Pain To ThE MaX: spelar inte demot nähä...då säger vi väll att spelet är släppt så länge B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 varför kör alla åt fel håll?? jag e den ända som kör rätt,,,,,, och alla klagar på mig och säger att jag kör fel.... mysko... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 nån som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 varför kör alla åt fel håll?? jag e den ända som kör rätt,,,,,, och alla klagar på mig och säger att jag kör fel.... mysko... märkte du att den var nån som körde förbi dig åt fel håll på bakhjulet innan i dag?? det var jag (på start/mål rakan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 märkte du att den var nån som körde förbi dig åt fel håll på bakhjulet innan i dag?? det var jag (på start/mål rakan) ja.... ska vi köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 12min kvar på min download Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts