Marquis Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag har klarat hela storyn och alla (?) sidouppdrag, men jag har ändå bara klarat 94 uppdrag, och jag vet att det finns 106st. Jag har köpt alla ställen och är lite besperat, jag vet att det finns tre uppdrag till men inte fler (de som jag vet finns är: PCJ playground, cone crazy och nått med en sparrow) vilka uppdrag är det?? HJÄLP TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det finns 4 uppdrag med Sparrowen. Man ska flyga igenom checkpoints, med Helikopter. Har du kört crossen och bilen på dirt track högst upp på andra ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real_g Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 har du köpt por film studion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 har du köpt por film studion Ja, det har han. Han har köpt alla ställen och klarat alla uppdragen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts