Ralmar Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det står:Find the switch to lower the boat....vart finns den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 i huset..som nästan är bakom dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Men hur kommer man in i huset jag kommer inte in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Det är ju öppet, ingången är vid vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 vadå d e öppet...jag hittar ingen ingång vid vattnet........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Vid hamnen drä båten sitter fast finns ett båtvarv med några båtar där inne. Gå in där slå ner två vakter, ställ dig i den rosa markeringen och båten ramlar ner i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Men hur kommer man in i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Men hur kommer man in i huset??? Varvet står ju helt öppet. Det är bara att gå in. Iallafall på PS2 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 3 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 nää för mig e d stängt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 nää för mig e d stängt...... Var inte det någon bugg.. har för mig att vi har snackat det här förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Tja Ralle! för mig e det inte stängt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Va? Är det säkert? Har du dödat alla vakter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Jag dödade alla och gick fram till vattnet....om man tittar bakom sig är det helt öppet...jättestor ingång. Kör PC v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Det e sant... den e inte öppen... jag cykla till han å kolla.... det måste vara en bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Meh! För mig var det öppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Testa spela om hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jag gick bara till kranen som håler den uppe ur vattnet och klickade på enter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts