promoe Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Hej.. ja behöver hjälp med : när man har köpt filmstudion så första uppdraget är ju att hämta 2 tjejer och andra så ska man flyga ett flygplan.. men jag vet inte hur man kommer upp i luften.. snälla nån ? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 oj då.. (:!!! Du skall använda num pad 6 och 9. När du startar så håll inne num pad 6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 Använd en jostick, det blev mycket enklare för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 änveäder min mus knappar till lean up och lean ner, har en MS intelli, 3.0, skit bra, och lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts