Wild_hawk Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag har skaffat jätte många jobb(Hjälp till i en korv kiosk!,mockat ko skit för grannen!,etc) bara för att köpa gta vice city när det kommer! Hur har ni gjort då? har ni jobbat för att köpa det? eller e ni lata!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag har skaffat jätte många jobb(Hjälp till i en korv kiosk!,mockat ko skit för grannen!,etc) bara för att köpa gta vice city när det kommer! Hur har ni gjort då? har ni jobbat för att köpa det? eller e ni lata!!!!! Har du hört talas om, Barnbidrag/Studiebidrag ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag har skaffat jätte många jobb(Hjälp till i en korv kiosk!,mockat ko skit för grannen!,etc) bara för att köpa gta vice city när det kommer! Hur har ni gjort då? har ni jobbat för att köpa det? eller e ni lata!!!!! Nej jag är en sån som sparar pengar och sedan köper något dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Me Too! Så ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 jag ska få det i födelsedagspresent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raizer Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 jag fyller år på söndag så då får jag antingen spelet, eller pengar så jag kan köpa det... det sliter ju verkligen på krafterna när man ska slita upp paketet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Ja bäst att önska sig handskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts